Alla inlägg den 1 april 2011

Av Lilla jag - 1 april 2011 18:21

Hahaha har städat hela dagen och ätit skit. Inte mycket för att vara halv sju på kvällen, men det är det enda jag ätit. Började med en kopp choklad till frukost, lite plockgodis och nu en glass. Håller på att baka focaccia bröd just ny medan killen är ute med sin bror. Jag undrar verkligen vad jag ska äta till middag ikväll. :)

Av Lilla jag - 1 april 2011 11:03

Ok. Precis vaknat. Kanske för tjugo min sen!

Natten va ett helvete, min lilla skrutt vaknade vid två och va pigg, ville inte somna om. Jag kämpade med honom i två timmar tills jag sa till hans pappa att han fick ta honom. Han hade ju såklart ont i magen. :( Blir lätt så när dom börjar smaka på pureer. Men till sist somnade han igen, vid fem ungefär och sov till halv tio i morse. Så jag är rätt pigg just nu iaf. :)

Vädret är inte mycket å hurra över, grått och tråkigt. Bläää..

Jag har inte ätit än, men blir ett försök till å vara nyttig idag igen med gröt och the. Tror jag struntar i mackan idag..


En promenad kanske? Njaa. I de här vädret. Skulle fan inte tro det!

Kommer ju frysa skiten ur mig.

Men vad ska man göra idag då? Hatar å sitta hemma, blir alltid så långtråkigt. Slutar alltid med att jag äter massa onyttigt skit för att fördriva tiden. Nä, nått får man ta å göra.

Men nu måste jag städa. Min pojkvän har gjort en jävla röra i vardagsrummet. Så himla slarvig, jag fattar inte!


Aja, god morgon!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards