Alla inlägg den 4 april 2011

Av Lilla jag - 4 april 2011 16:38

Nu har jag ätit lunch. Fast med tanke på tiden vare väl middag, men jag kommer äta en gång till innan jag går och lägger mig. Till lunch vart det spagetti med köttfärssås som mina föräldrar lagat. Efterrätt vart det ju också. En skumboll, ja det va gott men så onödigt...Ikväll blir det filmkväll med Carro och Tess. Iaf vad som är planerat. Då blir det iaf popcorn. Snart ska jag anmäla mig hos viktväktarna också. det ska bli spännande och mer strikta regler från min sida... Tänkte gå och väga mig, kolla hur vikten har förändrats den senaste tiden. Jag chansar på negativt resultat..

Av Lilla jag - 4 april 2011 13:14

Sitter framför datan  med min son i knät. Han bankar och har sig i bordet. Mysigt!

Försöker komma på vart suget sitter någonstans? Är det i huvudet? Magen? Munnen?

Tror mestadels att det sitter i huvudet. När jag tittar på mig själv i spegeln minns jag hur jag såg ut förr, då blir jag irriterad och ledsen. Då får jag missnöjdhetstankar och tänker mest att jag är värdelös och att jag borde skämmas över mig själv. Sen sätter jag mig ner och muttrar å äter någonting mindre bra.

Är de det mitt liv ska gå ut på eller vill jag bli som jag va förr och må bra?


Väljer nog det där sista...


Senare ikväll ska jag faan gå och träna. Kommer bli så arg på mig själv om jag inte gör det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards