Alla inlägg den 2 april 2011

Av Lilla jag - 2 april 2011 15:06

Fan! Jävlar! Satans jävla f*tta. Är besviken på mig själv och på omvärlden. Kanske mer avundsjuk än besviken på omvärlden. Det är super rea inne på salt butiken, inte i närheten av min smak av kläder så allt satt fult och jag kände mig så sjukt tjock och ful. Ville stå där inne i provrummet å gråta. Min största tanke just nu är; hur ska jag någonsin kunna gå ner mina extra kilon, jag som typ alltid ger upp i mina försök! Men shit, har jag en deppig dag eller? Orka må dåligt! Nä, måste stärka mitt självförtroende lite, kanske ska testa en sån där gördel som drar in magen.

Av Lilla jag - 2 april 2011 00:14

  

Ja, idag vare lite svårt för mig å hålla fingrarna i styr men jag har suttit hemma i min ensamhet hela dagen. Eller jag har iofs int varit ensam, har ju haft min underbara unge bredvid mig hela dagen. Förutom när han sov!

Hmm. Sen sist jag skrev har jag bakat bröd. Focaccia med flingsalt. Så himla gott!

Jag har dessutom ätit av brödet, två bitar. (se bilden) Sen åt jag gröt nu på kvällen, väldigt onödigt men den är så god! Skärpning nu... Jag får inte falla för mycket för frästelsen, vill ju faktiskt bli av med extrakilona inte skaffa mig fler.


Min kille friade till mig idag, visserligen på ett för spontant och tråkigt sett att jag va tvungen att styra honom på andra tankar. Men sa till honom att om han gjrde det å ett annat sett kanske jag hade sagt ja.

Han stod framför mig, höll sonen i armarna och avbröt mig i en mening och sa; Vill du gifta dig med mig? Jag vart rätt paff faktiskt och frågade honom om han va allvarlig. Han sa lite tveksamt; Jo jag vill ju det, men jag vet inte. Så jag sa till honom att om han menade allvar vill jag ha ett lite mer minnesvört frieri om jag en ska svara ja..


Om jag ska vara helt ärlig vet jag inte ens om jag vill gifta mig. :/
Nästan jämt när jag ser lyckliga par på tv som kan bråka på ett respektfull och vuxet sett blir jag lite avundsjuk, eller när jag ser par som verkligen älskar och trånar efter varandra blir jag lite svartsjuk. Aah, jag vet inte... Kanske är lite å jobba på om gnistan ska komma tillbaka!



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards